Obchodné podmienky
1/Platobné podmienky GASTROLUX - gastrozariadenie
Predávajúci /GASTROLUX, s.r.o./ si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu predávajúcim v okamihu potvrdenia objednávky a sú závislé na platných cenách v okamihu prijatia objednávky. Ak je platná cena totožná alebo nižšia než v písomnej, faxovej alebo e-mailovej objednávke, nie je spätne kupujúcemu potvrdená a tovar je mu dodaný za platnú cenu v okamihu prijatia objednávky. Pokiaľ je cena vyššia než cena uvedená na objednávke, predávajúci neodkladne o tejto skutočnosti informuje kupujúceho, ktorý môže novú cenu prijať alebo dodávku odmietnuť. Pri ústnej alebo telefonickej objednávke je vždy kupujúcemu poskytnutá platná cena pre danú objednávku.
Odstúpenie od zmluvy (storno objednávky) - je riešené samostatným bodom, ktorý nájdete nižšie v našej nápovede.
Platobná podmienka je platba v hotovosti pri odovzdaní predmetu plnenia alebo možnosť využitia ďaľších spôsobov platieb, ktoré sú uvedené nižšie. Predávajúci je oprávnený požadovať pred dodávkou zálohu vo výške až 100 % hodnoty objednávky. V prípade, že je záloha požadovaná, je vystavený doklad "Zálohová faktúra - daňový doklad". Po dodaní tovaru je na daňovom doklade hodnota zálohy odčítaná
2/Dodacie podmienky (rozvoz tovaru)
Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom termíne, obyčajne 3- 5 pracovných dní /varná technológia5-10 prac dní/, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovený na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na uvedenú adresu. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetom plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom musí obsahovať daňový doklad, návod na používanie výrobku a záručný list.
Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej. Náklady na dopravu 10,- € pri balíku do 30kg ( pri potvrdení objednávky Vám bude oznámená aj výška dopravného). Prepravné do Českej republiky na základe dohody.
Vlastný odber tovaru zákazník si môže vyzdvihnúť tovar na našej predajni po potvrdení úplnosti resp. čiastočný odber:
Adresa prevádzky: GASTROLUX, s.r.o., Bytčická 2, 010 01 Žilina
3/Zodpovednosť za škody na tovare, záruka
Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoré reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.
Záruka je 24 mesiacov v zmysle Občianského zákonníka, môže však byť prehlásením v záručnom liste uvedená aj dlhšia.
Záručná doba všetkým osobám /firmám/, používajúcich výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, je stanovená Obchodným zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca je stanovená na 12 mesiacov od dňa zakúpenia ak nie je dohodnutá inak.
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď výmenou veci, alebo jej opravou, v prípade, že nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pred jej prevzatím, pokiaľ to nedporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou, má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
- bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
- primeraným znížením kúpnej ceny
- náhradným dodaním výrobku
- odstúpením od zmluvy
Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. O tom, či je chyba úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto chyby. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.
Práva zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu GASTROLUX, s.r.o, ako predávajúci. V tomto prípade vydáme v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim (osobne, e-mail, list...), v ktorom presne označíme vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamovaný tovar je doručený na náklady Kupujúceho. K reklamovanému tovaru musia byť priložené kópie dokumentov, ktoré Kupujúci s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení alebo záručný list). Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie emailom alebo telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 15.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. Zoznam servisných stredísk nájdete v záručnom liste alebo na samostatnej prílohe v záručnom liste, ak nieje uvedená tak je servisným strediskom predajca. GASTROLUX, s.r.o. Bytčická 2 , 010 01 Žilina, prípadne ho poskytneme na našej infolinke 041-5166 177. Pokiaľ budete mať dotaz ohľadom vašej reklamácie, obráťte sa tiež na našu infolinku alebo na náš email: info@gastrolux.sk
Reklamácie tovaru zakupeného právnickými resp. fyzickými osobami, ktorý je určený na podnikanie sa riadi obchodným zákonníkom č. 513/1991 Zb.
REKLAMAČNÉ STREDISKO:
GASTROLUX, s.r.o., Bytčická 2, 01001 Žilina
mail: info@gastrolux.sk
telefón: +421 (0)41 5166177
pracovná doba : pondelok až piatok 7:30 hod. do 16:00 hod
Platobné podmienky